Search This Blog

Monday, March 17, 2014

Jana Pedapatan Sehingga Rm 3+++ Dengan Tone Excel

Ini adalah cara pengiraan komisyen yang akan kita perolehi apabila kita dapat menaja ahli/pengguna baru dan di daftarkan di bawah IDP kita.


Terdapat dua bentuk komisyen yang akan kita terima apabila kita berjaya menaja Ahli/Pengguna baru:-
a) Komisyen Fast Track
b) Komisyen Topup

Kita cerita satu persatu ye?Bermula dengan 'Komisyen Fast Track'.

Komisyen ini akan di berikan apabila anda berjaya mendaftar Ahli/Pengguna baru sebagai Level 1 anda.Komisyen sebanyak RM 20/ahli ini akan di bayar terus ke dalam akaun bank anda.Jadi,untuk mendapat lebih Komisyen ini,anda di benarkan menaja seberapa ramai yang anda suka di Level 1 anda.
Bayangkan kalau anda berjaya menaja 10 ahli baru dalam masa sebulan,maka anda akan menerima komisyen sebanyak RM 200 ( Sudah dapat modal,Dapat juga untung ).Jadi kalau anda berjaya menaja seramai 100 orang dalam masa sebulan,anda akan mendapat komisyen sebanyak RM 2 000.Kalau 200,300,400 orang??

WOW!!!!Dah Dapat gaji sebulan sama seperti gaji seorang kerani.


Kedua ialah 'Komisyen Topup'.

Komisyen ini akan di bayar setiap kali ahli di bawah anda Topup kredit mereka,mahu atau tidak
anda tetap akan terima komisyen tersebut kerana setiap ahli pasti akan topup kredit mereka.Komisyen ini juga akan di bayar terus ke akaun anda.Jangan risau,topup TuneTalk ada di jual di mana-mana,program ini juga bukan sebuah program yang meminta anda menjadi penjual topup.

Terdapat 3 Level yang akan memberikan anda komisyen topup,setiap level ini mempunyai percent tersendiri yang akan di darabkan dengan jumlah topup setiap satu level ini.Contoh,di level 1 anda akan menerima 6% daripada jumlah topup setiap ahli,level 2 pula anda akan menerima 3% daripada jumlah topup setiap ahli,di ikuti oleh level 3 anda akan menerima 11% daripada jumlah topup setiap ahli.

Komisyen ini juga merupakan komisyen tetap/gaji bulanan anda.Ini kerana setiap individu pasti akan menambah baki kredit mereka untuk penggunaan harian seperti menelefon rakan,membuat sms,melanggan data internet, dll.Jadi anda tidak perlu risau mengenainya,pulangan ini merupakan income luar biasa yang pasti anda tidak JANGKA akan menerimanya.

Contoh Pengiraan Komisyen Topup :-

Level 1 : 6%
Level 2 : 3%
Level 3 : 11%

Bayangkan jika anda berjaya menaja seramai 10 ahli di Level 1 anda,dan setiap seorang ahli ini juga berjaya menaja seramai 10 ahli baru di bawah mereka.Di ikuti pula dengan jumlah Topup setiap seorang ahli adalah sebanyak RM 50 sebulan.

Level 1 : 10 ahli x RM 50 x 6% = RM 30
Level 2 : 100 ahli x RM 50 x 3% = RM 150
Level 3 : 1000 ahli x RM 50 x 11% = RM 5 500

JUMLAH KOMISYEN TOPUP DI TERIMA = RM 5 680

WOW!!!!!! Ini jika anda berjaya menaja 10 orang ahli sahaja.Bayangkan jika lebih.







Dapatkan lebih banyak informasi mengenai program ini di sini :-



No comments:

Post a Comment